2016-02-09

Aasta esimene jooks..

Täna on 9. veebruar ja juba ma tegingi selle aasta esimese jooksutiiru- kilomeetreid kogunes lausa 6.

Hea, et mul ei ole kombeks uusaastalubadusi anda- muidu äkki oleks veel lolli peaga lubanud, et jooksen sel aastal rohkem ja nii oleks ma päris plindris, sest eelmisel aastal oli selleks ajaks koos juba pea 130 versta.

Aga suures pildis on siiski kõik hästi- tervis on korras, vigastusi ei ole ja kuigi aega napib, siis mingisugune regulaarne liigutamisrutiin on säilinud. Näiteks on mul selle aastanumbri sees ujutud juba üle 10km-i ja suusatanud olen mingi sajaka.

Pikki võistluseid oleks selliste mahtude pealt muidugi raske teha, aga eks tuleb teistega suhelda ja kui Kulgur Team saab ka minuta Estonian Cupi meeskonna kokku, siis mul vast olekski mõtekam teha mingi kergem aasta. Võtta vahelduseks osa linnaooksude sarjast või pusida mingite muude lühemate sutsakatega ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar